Djursjuk.

Jag tror nog att jag börjar få "djursjukan", satt och kollade på animal planet nyss och jag vill nästan ha alla "små" söta djur som visas. Kollade med mamma på ett program om apor (schimpanser) och jag vill ha en! Hur söta är dom inte? Men samtidigt ganska fula tyvärr... Men när dom leker och håller på att jävlas med varandra, påminner mig så mycket om dagisbarn och andra människor som man känner!



Sen så vill jag ju fortfarande ha en liten chihuahua, vilket jag ska skaffa till skillnad från en schimpans även fast jag skulle vilja ha en ;)

Men nu ska jag strax kila ner och åka skridskor med min kära klass och sen bär det vidare till Göteborg för julshopping med lite kompisar. Ni får ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0