Drömmar.

Jag vet mycket väl vad jag vill med mitt liv. Sanningen är faktiskt att jag varje dag så jobbar så att jag kommer närmre och närmre chansen att lyckas med det jag vill. Allting märks inte av allmänheten, men den största saken jag vill med mitt liv hänger faktiskt på hur jag känner mig, hur jag uppfattar mig själv. Det märks inte alltid av andra om man känner sig snygg, ful, smal, tjock. Ja, ni förstår?

Folk säger näst intill varje dag till mig att jag verkligen skulle lyckas om jag bara försökte göra det jag vill. Men frågan är om det dom säger är sant. För jag vet inte riktigt om det är så att jag inte kan eller om det bara är rädslan för att misslyckas som stoppar mig just nu. Men ska jag vara ärlig så tror jag att det bara är

 

som stoppar mig. Så jag tror faktiskt att jag ska satsa, för sanningen är att om jag inte försöker så får jag ju aldrig reda på om jag kan eller inte och då skulle jag som småning om bara ångrat mig att jag inte försökte när jag fortfarande var "ung". Nu tror jag faktiskt nästan att alla här kan lista ut vad jag vill. Självklart är inte det de enda. Men det är en av dom sakerna som jag vet att jag har drömt om sen jag var mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0