Fika,Plugg,Plugg&Plugg...

Ligger i sängen och har precis läst klart i min bok för idag. Egentligen inte, men jag kan inte se vad det står längre. Har bara 187 sidor och en uppsats kvar som jag måste fixa imorgon. Dessutom lära mig skiten utantill för att kunna redovisa på torsdag. Låter jobbigt, precis som det är. Stressen tar över och istället för att göra det jag måste göra så skjuter jag upp det istället.

Som sagt, skjuta upp saker.. Det är precis vad jag har gjort idag också. I alla fall pluggandet, gick ner och fikade med Emelie istället, kollade efter örhängen och pratade med Pontus ett tag. Ganska härligt faktiskt, trots att jag blev ännu mer stressad nu när jag kom hem. Men men, man lär sig av sina misstag... Eller gör man verkligen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0