Hänger kvar.

Ligger fortfarande kvar i sängen.
Har inte några som helst planer på att gå upp.
Ska läsa ut boken, bara 148 sidor kvar nu, så kämpar på.



Så ja, jag är faktiskt hemma från skolan idag av olika anledningar. Har sprängande huvudvärk, ont i halsen och är skit trött. Dessutom så måse jag verkligen, verkligen, verkligen komma ikapp med allt i skolan, hatar att ligga efter, men jag har väl bara mig själv att skylla.

Vet fortfarande inte vad jag ska göra på nyår trots att jag har pratat med folket om det. Det är därför jag inte vill varaså många, mycket lättare att planera för två än för 5-7 personer. Precis det jag sa att jag inte skulle göra igen, men ändå gör jag det... Men finns det egentligen någon som vet det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0