lika?

Nu har jag suttit här och kollat på Narnia ett tag och samtidigt kollat igenom alla mina ego bilder som jag har på datorn, det var faktiskt inte så många som jag trodde att det var. Men jag kom fram till en sak, jag gör nästan exakt samma min på alla bilder som jag har tagit i camen, kolla bara själva!



Ursäkta den dåliga kvaliten, men jag har zomat en hel del. Men elle rhur gör jag nästan precis samma min? Och tro mig, det finns fler än dom här 3.

Men för övrigt så kom Robin hit igår och sov. Skit mysigt, kollade på julkalendern i morse när vi vaknade och bara låg och drog oss, efter ett tag tvingade jag upp oss för att äta frukost så att Robin inte skulle missa sitt tåg, visst är jag gullig? Jag ville förstås inte att han skulle åka, men han dissa ju mig för julbord ;) Så ikväll blir det att bara sitta hemma och slappa i och med att alla verkar vara bortresta denna helgen. Ni får ha en underbar kväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0