Lycklig.

Nu har jag shoppat, kollat nyårsklänning, fikat och snackat i mängder.



Köpte nya jeans i och med att mina gamla sprack när jag hade yoga på vägen hem med jossan i fredags. Hade ju det såklart bara för att mina byxor sprack mer och mer för varje rörelse jag gjorde. Men vad gör man inte för "ett" gott skratt? Vi skrattade tills vi nästan kissade ner oss faktiskt, när jag kom hem och tog av mig byxorna så kunde jag få igenom huvudet i hålet, haha.

Men i alla fall, sen så har jag köpt örhängen och svarta strumpbyxor som är halvt genomskyndliga. Hur underbart som helst att shoppa, men blir förbannad för att jag inte hittar något att ha på mig på nyår. Speciellt i och med att jag inte ens har något att göra på nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0