Myshelg.

Var och fikade med Emelie och några en stund igår, efter det så gick jag hem och åt, kollade på idol, duschade och väntade på att Robin skulle dyka upp. Vilket han tillslut gjorde, så vi kollade film, fast jag somnade efter halva filmen för att jag var såpass trött. Men det var ändå så jävla härligt att ha honom där.



Vaknade runt halv 11 i morse och kollade klart på filmen medan Robin sov, sen gick vi upp, käkade frukost och sen så drog Robin hem. Så nu har jag duschat, fixat mig och sitter och väntar på att Jossan ska komma. Trodde hon skulle varit här nu, men tydligen inte ;) Blir en lugn kväll idag med, upp tidigt imorgon för att plugga!

Kommentarer
Postat av: intejossanhär!!!!!!

trodde du kände mig vi det här laget.. FYFAN AMANDA!

DU VET ATT JAG ALLTID KOMMER EN HALVTIMME SENARE ÄN JAG SÄGER!



hohohohohoohoh där trodde du allt jag va arg hoohoohohohoho! :D

2010-12-08 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0