En galen kväll...

Nu har jag äntligen vaknat, men är ändå trött efter gårdagens händelser. Vi skulle ju egentligen in på bio som jag skrev igår innan jag stack in till Göteborg med Julia, men det blev inte så. Vi satte oss iställer på Cappuccino och fikade. Efter ett tag kändes det litelamt så vi gick och kollade runt. Vet ni hur sjuktmycket man blir uppraggad om man gör genom Göteborg? Helt otroligt hur dom ens orkar försöka, vissa flera gånger också. Men men...

Efter ett tag satte vi oss ner inne i Nordstan för att jag fick så jävla ont i minaben. Då började ett par tjejer skrika på oss som satt en bit bort i en rulltrappa och vi skrek tillbaka smarta som vi är att dom skulle hålla käften. Vilket vi nog inte skulle gjort... Men vi ställde oss upp och gick ut, sen efter ett tag så gick vi tillbaka för att gå till tåget och då kommer tjejerna fram till oss och börjar putta på oss och säga att domvill ha våra mobiler, envisa som vi är gick vi därifrån för att inget mer skulle hända och satte sig en bit därifrån. Men tjejerna hängde efter och satte sig på andra sidan, så vi gick mot centralen, vilket dom också började göra. Inne i tunneln så sparkade dom och slog i väggarna och skrek efter oss. Ju fortare vi gick, ju fortare gick dom. Så vi gick in på pressbåran för att inte bli totalt nerslagna men dom satt utanför och väntade på att vi skulle komma ut hur länge som helst så vi pratade med dom som jobbade där och dom ringde på vakterna.

Efter bara några minuter så kom vakterna och vi fick följa med dom till en restaurang där vi fick sitta fram till tåget kom. Efter ett tag kom den ena vakten och sa att tjejerna hade delat upp sig, vilket gjorde oss ännu räddare. Men som tur va hade vi våra vakter som kollade oss till vi satt på tåget. Så jag ska fan skicka in dagens ros till både pressbyrån och vakterna i Göteborg!

Men nu ska jag tvinga upp Julia som fortfarande sover, för min mage kurrar ;)

Kommentarer
Postat av: Saxen

Låter som du behöver "bodyguards" i Göteborg hädanefter :P

2010-11-14 @ 13:20:50
Postat av: Anonym

haha, ja verkligen!

2010-11-14 @ 14:24:25
URL: http://amandasellman.blogg.se/
Postat av: Nadja Zaeri Cederquist

Gud vad hemskt ! Men en sak förstår jag inte vad du menar med att tjejerna hade delat upp sig ? Haha juste

Fin blogg du har ! Just nu har jag frågestund på min blogg så det är bara att fråga på , jag svarar på allt ! Kram :)

2010-11-14 @ 16:22:44
URL: http://nadjacederquist.devote.se
Postat av: Anonym

en av vakterna som mötte oss på Pressbyrån kollade vart de fem tjejerna tog vägen. Och dom hade gått efter oss och vakterna för att förmodligen kunna ta oss när vi gick ifrån vakterna senare på kvällen. Så dom delade på sig och gick 2 st och 2 (ena tjejen vet dom inte var hon tog vägen) så att dom lättare skulle kunna hitta oss när vi väl gick ut för att ta tåget.

2010-11-14 @ 16:34:44
URL: http://amandasellman.blogg.se/
Postat av: Julia

dem teg om de dem billiga små äcklen! kände att jag inte skulle säga det där menmen ^^

2010-11-14 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0