Jag vill ha dig, jag har dig, jag hade dig.

Jag vill ha dig, jag har dig, jag hade dig.
Folk säger att man inte vet vad man har fören man misst det.
Men det stämmer inte alltid, för jag vet vad jag har. Jag har kärlek.

Som många vet var jag länge säker på att jag inte kunde få känslor för någon, jag gick runt och sa att jag skulle vara singel för alltid. Att ingen någonsin skulle kunna gilla mig för den jag är. Men jag hade fel, för jag tror jag håller på att bli kär, jag har äntligen, äntligen, äntligen hittat någon som är bra. Någon som gör mig så sjukt jävla glad.
Jag kan egentligen inte säga så mycket mer än
du är underbar.





Jag vill säga förlåt.
Först och främst till min familj.
Jag vet att jag kan vara en bitch som bara skriker ibland.
Men jag älskar er, för ni gör mig hel.
och jag hoppas att ni vet det.



Visst blev det ett kärleksinlägg i stort sätt. Men för min del gör det ingenting. Det behövs ibland, att verkligen skriva vad man tycker. För det är mycket lättare att skriva än att säga det öga mot öga till personen. Men nog om det. Har haft panik hela dagen. Vårat reportage i rörligbild skulle vara klart till på torsdag och idag när vi skulle lägga in de sista texterna så stod det något om att filen var skadad, vi sprang bort till "data-Eva" och hon sa att det inte gick att göra något åt det, utan att det barar var att börja om. Så ja, vi har suttit i panik och redigerat. Får göra klart det imorgon på lektionen och eventuellt efter skolan.

Men förutom att jag kanske får sitta kvar efter skolan imorgon så blir det nog en bra dag, för Robin kommer. Så jävla glad jag blir. Dock ska vi plugga matte, urk! Men visst är han söt som hjälper mig när jag inte fattar? Så ett stort jävla tack till honom :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0