Redan fredag?

Försov mig... Som vanligt, fast ändå inte riktigt som vanligt.
Första lektionen var inställd, så kom till skolan och redigerade med dom andra, dock tröttare än vanligt. Sen var det idrott, som varje fredag. Fast denna var idrottslektionen var inte som den brukar, för jag var med, vilket jag inte brukar. Men nog om skolan...


Ligger helt utslagen i min säng, bråkar lite med mig själv om jag har tid att somna eller inte, men kommer hela tiden fram till att jag inte har det för att jag måste städa, men det är så mycket mer lockande att bara stänga ögonen och somna nu när jag ändå ligger här. Fruktansvärt opepp idag, trots att det är fredag & helg. Men får väl rycka upp mig nu, städa lite innan jag ska träffa Johanna och eventuellt Robin och Simon.
Någon som har bra tips på hur man blir pigg snabbt?

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0