Röja upp i röran.

Nu är jag hemma från Åsa där morgonen spenderades hos min massör, hur skönt som helst att få ryggen fixad. Den är ju inte riktigt som den ska. Åkte mest dit för att jag har ont i bäken/ben, men det blev inte bättre efter han rättat till bäcknet på mig, så nu kommer jag gå på tabletter i 3 dagar och om jag inte blir bättre får jag åka in och ta blodprover m.m.. Ska jag vara ärlig så är jag lite rädd, läste på internet för att se vad det kunde vara och se om resultatet kunde lugna mig lite, men jag blev ju inte mindre orolig för det.. Menmen, återstå att se vad det är.



 


Nu håller jag på att städa för fullt, fast ändå inte. Jag börjar så fort jag hör mamma gå ner för trappan och direkt när hon har gått så fastnar jag här igen. Jag kommer verkligen aldrig kunna jobba som städare, det är en sak som är säker. Men jag får väl sätta fart och få det färdigt innan gästerna kommer. Pappa fyller ju år, så det blir middag och massa spelande ikväll, kommer nog bli roligt. Så ett stort grattis till pappi som alltid ställer upp för mig, jag älskar dig!

blev sjukt försvånad när jag såg min statistik i och med att klockan bara är 13.55 oh det redan är så många som har varit innan, ett stort tack till er också!



Kommentarer
Postat av: Aurora

Fin blogg :)

2010-11-13 @ 14:43:10
URL: http://auroraaz.blogg.se/
Postat av: adelle.

riktigt fin blogg! :)

2010-11-13 @ 17:14:50
URL: http://adelleslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0