ruffsigt hår, men inget vanligt ruffs.

Vaknde vid 7 i morse av att väckarklockan fick mitt huvud att explodera, så jag stängde av den, vände mig om och somnade om. För jag orkar verkligen inte skolan när jag har migrän, dels för att ljuden och ljuset tar död på mig, sen även att jag inte kan göra något vettigt på lektionerna heller, så jag stannade hemma. Inget smart drag, för Byggare Bob är här, fast i ett annat format, Eldare Bob skulle jag kalla honom. Gick nämligen upp för trappan och kolla vem det var när jag höll på att dö av allt bankande och då fick jag syn på en gubbe som stod och eldade på mitt tak? Blev rent utsagt livrädd tills jag kom på vad han gjorde...


Och nej, jag är inte naken som många kommer tro, jag är bara osminkad, men det kanske är samma sak?

Jag kan inte lägga upp någon riktig dagens outfit eller något eftersom jag än så länge inte ens har gått längre än upp för trappan och därmed inte heller tagit på mig några riktiga kläder och har dessutom världens morgonfrilla för första gången i mitt liv, om man inte räknar med helgen, fast det var nog något annat! Men ni fick i alla fall en liten kik på hur jag lider här hemma framför film i sängen med tända ljus m.m ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0