söndagsångest på en tisdag.

Jag visste att den skulle komma, för det gör den alltid.

Det tog flera år att bygga upp masken jag bar, men bara några minuter att bryta ner.
Lyckan blandades med ångest när gömda minnen kom fram igen, inget kan få mig att glömma helt.





För mig är var det sommar fram tills idag. Nej men nästan. Har gått i skinnjacka med endast linnen under fram tills i morse, då jag kollade ut och såg snön. Så slängde på mig extra mycket kläder, linne, tjocktröja, skinnjacka och vinterjacka. Från inget till allt! Hur skönt var det inte att slippa frysa? Helt underbart om jag ska vara ärlig.



Men man har ju inte tur med allt, för jag har världens sämsta hårdag. Ush! Så mössan på nu när jag ska och fika med Emelie, orkar inte bry mig idag, är för trött för det. Ovanligt va? Men jag har faktiskt en "ursäkt".. Robin kom hit igår, kollade på tv, köpte b&j's och kollade på film och han åkte väl inte förens vid 12 och då kunde jag inte somna för att jag var så himla glad, tillskillnad från idag. Har varit en bitch hela dagen, lättirriterad och grinig. Som en liten bebis som inte har fått sova tillräckligt mycket! Så ikväll blir det att lägga sig tidigt, har ju matteprov imorgon ;)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0