Kärlek


Du får mig att uppleva det som jag inte trodde existerade.
Kärlek.




Ligger i sängen och kollar på film i Robins stora tröja nu när alla har åkt och jag har städat färdigt här hemma. Är jätte trött trots att jag har sovit hur gott som helst inatt. Eller ja, dom stunderna som Robin inte har buffat på mig för att han har vaknat och inte kan sova.




Kom massa underbart folk hit igår, bl.a. Jossan som jag inte har träffat sen mitten på sommaren. Grymt att träffa henne igen, men även Emelie, Oliver  och så klart Robin kom. Så vi lagade lite mat och åt eftersom mina föräldrar inte var hemma. Sen kollade vi film och snackade och idag har vi bara ätit frukost och spelat Rock Band, hade sn stor inlevelse när jag spelade trummor så att jag fick två blåsor på långfingret. Hum... Men nu ska jag kolla på kommissarie Späck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0