30 timmar.

Tyvär så går det inte så bra med mitt nyårslöfte om att börja blogga mer. Varför kan jag inte hålla såna småsaker som jag lovar? Trots att jag har varit uppe i mer än 30 timmar nu så har jag inte uppdaterat en enda gång. Det känns inte speciellt bra. Men jag ahr haft annat att tänka på.



För på dessa 30 timmar har jag hunnit mycket. Dels shoppat och fikat. Satt på Karma i över 4 timmar och pratade, skrattade och var allmänt cp, precis så som jag gillar att vara. Men sen så har jag även färgat Emelies hår, spelat nintendo 64 och ätit glass. Gått på långpromenad med Ebba (även nu kallad farmor Ebb), blivit smått förhörd av två poliser som undra vad fan jag gjorde ute så sent. Kollat på film, snackat om fisar/pruttar med Jesper för att jag var så otroligt trött, väckt Emelie och tvingat henne upp ur sängen klockan 6 på morgonen, fixat mig. Spelat in ett skolarbete på 3 timmar och väntat på Jossan. Dock har jag inte hunnit äta någonting sen jag var på karma så är hur hungrig som helst, men jag mår illa av bara tanken på mat. Men är man smart så är man. Känns dessutom som jag har glömt att skriva massa saker som vi har gjort.

Ska nog i alla fall sova inatt, har påsar under ögonen. Dom är svullna och svider dessutom. Men jag får ju skylla mig själv om jag nu är så dum och skiter i att sova, (fast svullnaden och svidandet beror nog inte på det, utan mest för att jag fick en vitlök i ögat under filminspelningen!)

Men ska springa och möta Jossan nu. Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0