sommar.

Jag var visst mer vältränad än vad jag trodde. Har faktiskt ingen träningsverk alls, men jag har tyvärr sträckt min vad, så jag kan knappt gå! Den känns helt stum, känns jätte läskigt. Dessutom så måste jag ha sträckt den när jag har sovit hur man nu lyckas med det. Men folk säger ju att jag kan lyckas med det mesta!

Jag skulle börja vrida tillbaka mitt dygn, men det gick inte riktigt som planerat. Snoozade från klockan 11 till halv 2. Förstår ni hur många gånger jag har snoozat då? Helt sinnessjukt...  men jag får ändå se till att pallra mig iväg till skolan på tisdag trots att det kommer vara näst intill omöjligt! Så nu när jag äntligen är uppe i alla fall så ska jag se till att städa min syrras rum som jag bor i just nu. För efter att Johanna och Jossan sov här så ser det ut som en svinstia och det finns inget bättre att göra i detta vädret...  Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0