Stalltjej

Det går verkligen, verkligen inte bra med mitt nyårslöfte om att bli mer aktiv på bloggen. Men får försöka att bättra mig, men lovar faktiskt ingenting nu.

Nu har jag nyss kommit hem ifrån Frillesås. Har varit med Jossan i hennes stall och ridit Lux, så nu räknar jag med att ha träningsverk i hela kroppen dom närmsta dagarna. Får jag inte det så kommer jag misstänka att jag är mer tränad än vad jag själv tror ;)



Som ni ser så är jag dessutom jävligt snyggt klädd idag. Men faktiskt hellre varmt och fult än kallt och snyggt när man är i stallet! Sist hade jag nämligen ingen känsel kvar i kroppen efter bara någon timme. Men jag kommer förhoppningsvis uppdatera mer senare, nu blir det tacos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0